Viswater

Geen nachtvissen

Problemen omtrent de Ruschervijver

Beste leden,

Zoals jullie allen weten is het terrein waarop zich de Ruschervijver bevinden privébezit, dhr. Hellebrand heeft de grond in eigendom.
Nu krijgen wij van dhr. Hellebrand steeds vaker en met regelmaat klachten over vissers die zich niet aan de regelementen van de vereniging houden, brutaal zijn en voor overlast zorgen.

Ook bij de Ruschervijver hoort men zich als lid van de HSV Brunssum aan de huisregels te houden welke duidelijk vermeld staan op de vergunning.

De vijvers zijn enkele malen per jaar afgesloten en dat doet dhr. Hellebrand met een goede reden en medeweten van het bestuur, echter nu hebben wij de afspraak gemaakt dat dhr. Hellebrand het terrein afsluit wanneer er teveel misdragingen zijn.

Wij willen jullie dan ook met klem vragen om je aldaar aan de regels te houden, behandel dhr. Hellebrand netjes en met respect, ben niet tot overlast, laat geen rotzooi achter maar neem het mee naar huis, houd rekening met de dieren op het terrein en vis van zonsopgang tot zonsondergang en niet langer.

Op deze manier zal iedereen tevreden zijn en blijven en zullen de vijvers ook beschikbaar blijven voor de vereniging.

Dank voor jullie medewerking.

De Schutterspark vijvers

De Schutterspark vijvers:

Let op de openings tijden van de minihaven !!
Bootjes op het water hengels eruit.

Voerboot toegestaan
Nachtvissen in de maanden juni,juli en augustus

De Kattenkoelen vijvers

De Kattenkoelen vijvers:

Geen voerboten
Geen nachtvissen

Alleen OP de vlonders zitten en hengels plaatsen.
Max. 1 hengel - altijd weerhaakloos vissen

De Gemeente vijver

De Gemeente vijver:

Geen visrecht met dagkaart.
Voerboot toegestaan
Nachtvissen alleen met nachtvis vergunning.
In de maanden juni, juli en augustus nachtvissen niet toegestaan..

De Koffiepoel

De Koffiepoel:

Voerboot toegestaan
Nachtvissen alleen met nachtvis vergunning in Juni Juli Augustus.